tirsdag 18. august 2009

NOEN skal på skolen imorgen for første gang siden juni

... og gleder seg faktisk til det.
Denne noen er utrolig trøtt og plager en stakkars trøtt overtidsarbeider. Denne noen lukter fremdeles røyk etter et hyggelig tretimers jomfrubesøk på Kafé Blitz i ettermiddag. Lunsj på huset pga. mangel på veksel, juhu! Jeg får putte litt ekstra mynter i bøssa neste gang tror jeg. Hyggelig sted, i motsetning til hva enkelte later til å tro.
NOEN har utsatt å ringe trafikkstasjonen for å bestille teoriprøve. Latskap? Eh, ja. Giddalaushet? Dessverre. Telefonskrekk? Kanskje et snev ja ... Uansett grunn fortjener jeg en smekk på lanken og et tupp i ræva.

Noen skal på kunstutstilling og deretter på bar på torsdag. Noen innser med ett at hun er en snobb. Bryr hun seg om det? Nei, ikke det dugg! Og så lenge jeg kan snakke om bæsj og fnise tror jeg det er en viss balanse i hjernen min med barnehagefaktorer og voksendamefaktorer - selv om det naturlig nok blir langt mellom ytterpunktene.

Noen bør gå og legge seg nå om hun skal ha sjans til å stå opp og ta bussen kvart over sju i morra. Noen har også drukket opp kveldsteen og tatt melatoninen og hørt på søt musikk og har ikke flere unnskyldninger for å sitte oppe. Ikke har jeg mer å blogge om heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar