lørdag 15. august 2009

Elsk-hat

Jeg tror veldig mye av det jeg liker er ting man enten elsker eller hater.

Jan Werner for eksempel. Enten syns man stemmen hans er så fantastisk at man griner av glede, eller så syns man han er en pompøs jålete glætting.
Eller død baby-vitser. Responsen når man forteller en død baby-vits er enten "hahahahahha æsj hahahah jeg dør!" eller "... æsj. Det der er ikke morsomt." Ikke morsomt? Da må det være meg det er noe galt med, for jeg ler så jeg griner.
Mika! Enten blir det vår i sinnet hver gang han spretter gjennom øregangene, eller så får man frysninger av falsettoen og homsefaktene. Det er da vitterlig mest koselig å kunne skru på en sang og bli skikkelig glad?
Jeg er veldig glad i Queen. Cheesy, ja vel. Alt til riktig tid og sted. Av de godt over 200 sangene jeg har av Queen er det ikke to som ligner nevneverdig på hverandre, så at det er mye forskjellig skal være Snickers og Twist.

Nå fikk jeg lyst på sjokolade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar