lørdag 22. august 2009

BH og pupper

I en diskusjon om blotting (og ufrivillig puppeblotting for 40 år gamle menn på McDonalds) med mine skolevenninner ble vi to som er mest flatbrystede enige om at det er veldig greit å ha minst mulig pupper å holde styr på.

Meg: "Jeg mener, jeg har møtt menn som har mye større pupper enn meg."
Min venninne: "Det har jeg også, men jeg kjenner *navn på en moderat overvektig mannlig venn av min venninne* da, så det er jo ikke så rart."
Meg: "Fnis."
Venninne: "Men det er veldig greit da. Jeg mener - jeg kan gå uten BH uten at noen merker det og uten at det ser veldig rart ut."
Meg: "Det kan jeg også. Og jeg ser ut som en gutt når jeg har på meg sports-BH."
Venninne: "Haha, jeg også."

En veldig kort stund senere oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta på meg BH under t-skjorta den dagen. Jeg kan i aller høyeste grad gå uten BH uten at NOEN merker det. Haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar