søndag 16. august 2009

Gitarveske og framtidsplaner

Mrs Murdoch kjedet seg. Mrs Murdoch trengte en gitarveske.

Og simsalabim! så var et gammelt rødt fleeceteppe, litt nål og tråd, et par stigbøylereimer og litt annet småtteri forvandlet til en ytterst provisorisk gitarveske.


Mine ferske jammevenner (jeg kan kalle dem jazzekamerater bare for å gjøre dem blide ...) tittet litt rart og lurte på om det var veldig frekt å gjøre narr av noe jeg hadde laget helt selv og kommenterte heller at den var praktisk, men litt lite støtsikker.
Min bestevenninne lo så hun holdt på å dø på seg. "Hahahah åh det er så typisk deg!"

Jeg har forresten sittet på en huske på en lekeplass idag og sitert nesten alle replikkene i den første tredjedelen av "Et kongerike for en lama". Identitetskrise for tiden? Oh yes.
Jeg gleder meg fortsatt til å komme meg avgårde på glattkjøring. Jeg skal ringe og få ordna tidspunkt for å ta teoriprøven imorgen. Og så gleder jeg meg veldig til bar og skolestart og tegnekurs!

Jeg regna forresten ut at jeg bør ta BE i samme slengen og ikke slå meg til ro med førerkort klasse B. Og så må jeg ta båtførerprøven. Skrive litt mer så sjefen blir glad. Være med på dressurkurs med bikkja. Spille masse gitar. Være flinkere på skolen. Søke og komme inn på universitet. Trene masse masse og ikke spise snop.

... Sweet dreams. Watch this space for info om hvordan det går med planene om et nytt og bedre liv post equistrianism!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar