lørdag 25. april 2009

Fine day, Saturday

Dagen i dag har vært helt knall. Jeg sov leenge (dvs til halv elleve), spiste litt frokost, løste to sudokuer (en med vanskelighet 4/5, imponert over meg selv!), dro på schåpping med far og bror og fikk kjøpt masse fint, bl.a. en ny hatt (hunden min spiste heftighatten min) og et par sko med 8 cm hæl! Jeg har hørt på musikk (Raga Rockers, for det meste), vaska klær, prata, drukket kaffe, spist is, spist god middag, vært sosial, kost med x antall hunder og katter, loka rundt og satt sammen nye antrekk av klær jeg hadde i skapet.

Men det er dessverre en ting som ødelegger litt. Jeg skulle egentlig ha gjort ferdig en oppgave om Art Deco idag. Faen. Må gjøre nå.

Jeg hadde engelsktentamen på torsdag og prøve i mediekommunikasjon på fredag. Er jeg heldig blir det vel 5 i snitt på de to ... Sannsynligvis ikke. Og jeg skal ha mattetentamen på mandag. Føler sterkt at en lignende situasjon som den under her fra Wulffmorgenthaler kommer til å oppstå.
Kryss fingre og tær for at jeg ikke nyser ut hjernen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar