tirsdag 28. april 2009

"Barn er så åpne og fordomsfrie når de plager hverandre."

Hvis jeg en morgen i Frognerbadet plutselig begynte å gå på vannet, ville avisene neste dag slå opp: 'Bondevik kan ikke svømme' på forsiden. (Kjell Magne Bondevik)

Om ingen andre ler, så ler jeg inni meg. Av min egen udugelighet. (Knut Nærum)

Den mannen må ikke forsvinne ut av mitt liv før han har vært inni det. (Mae West)

"Jeg har ikke sagt at jeg hater stand up-komikere. Jeg har bare sagt at jeg håper de dør, alle sammen." (Christer Falck)

"Bilen måtte ta en større sving enn beregnet på grunn av en usynlig lastebil." (Fra skademelding)

"Moral er en kjemisk forbindelse som er lett oppløselig i alkohol."

"Hvem som helst kan klare uendelige mengder av arbeid så fremt det ikke dreier seg om det arbeidet man egentlig skulle ha gjort." (Robert Benchley)

"Flere unnskyldninger er alltid mindre overbevisende enn en." (Aldous Huxley)



Alle de artige sitatene i denne bloggen er funnet på bjornnorsk.blogspot.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar