mandag 20. april 2009

Bilder i hodet

En fontene med vektløst rosa vann.
Såpebobler som smelter sammen og renner ned - eller er det opp?
En slags geometrisk form som forandrer seg fort-fort-fort når jeg forsøker å finne ut hvilken form og hvilke farger den har.
En kriger voldtar meg med sverd, og når han drar ut sverdet er det en baby spiddet på det. Han hugger meg i småbiter med sverdet. Babyen spiser bitene.
Et stort, svart laken, laget av noe som ser ut som gummi, dekker hele hjernen min. Under gummilakenet er det sinte spøkelser som river og sliter i gummien og forsøker å komme seg ut.
Et svært intenst fargeshow med noe som ser ut som fiolette, gule og grønne lysstråler som slåss.

Jeg er ødelagt av elektronisk musikk, heavy metal og dead baby-jokes. Burde jeg legges inn?

Se neste blogg for fantastiske død baby-vitser. Svart humor er herlig humor.

2 kommentarer: