søndag 8. februar 2009

Ny blogg ^^

Så får vi se hvordan dette går ...

Hei og velkommen til mitt lille hjørne av internet! Se hvor du tråkker; i dette bortgjemte og mørke lille hjørnet ligger det mye du kanskje ikke interesserer deg for, og kanskje noe du ikke vil vite, eller trenger å vite for den sakens skyld. Det er kanskje noen hybelkaniner av heller tvilsom substans her og der, og det som i hvert fall er sikkert, er at Mrs Murdoch, den ringe innehaver av schitzopastime.blogspot.com, lever etter tilfeldighetens regler. Her er ingenting hva de ser ut til å være ved første øyekast, og i samme sekund som du tror du kjenner meg, vips! så spinner jeg avgårde i en hittil uutforsket, ukjent retning. Selv ikke jeg kjenner meg og mine innfall hundre prosent; jeg overrasker meg selv til stadighet, og oppdager stadig nye sider ved meg selv.

Denne bloggen kommer forhåpentligvis og sannsynligvis til å skildre større og mindre hendelser i mitt turbulente liv. Fest setebeltene og heng med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar